Diskuze
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.
Tak to je jasné, palivové čerpadlo
Takže stříkačka.Za studena naskočí na drc.Točí jak za studena a nechytá.Chytne když přidám plyn.Volnoběh pak drží v pohodě.
málo info:
-točí jak za studena ale nechytá.a chytne na víc pokusů.
-točí jako by se jí nechtělo ,ale po pár delších otáčkách chytne.
nebo jak ju vůbec teda za tepla nastartuješ,?přidáš plyn a chytne? piš piš jo a je to karbec nebo injektion

baterka

To všichni
Hoj Bando
Tak dotaz. Tak moja Berda nechce startovat za tepla
Benzínem to není,svíčkama to není ...Tah,volnoběh všechno Ok.Při jízdě všechno v poho.
Nemá stim někdo zkušenost???
Dík.

Dik za info ale to je trošku z ruky
Vazim 100, mam na 5...
Zdravím. Chtěl bych poradit s odpružením zadních tlumičů. Vazim 115 kg nastaveno na pozici 3 ale zdá se mi tvrda . Co zkusit?.l
Libor: Byl jsem na STK Divišov - 5x fotka a technická hotová. Žádné řešení blbostí...
Zdravíčko...chtěl jsem se zeptat, jak je to letos na STK s laděným výfukem .máte někdo nějaké zkušenosti??..
dik za info Libor
To Baron
Chtěl sem vědět jestli všechny jdou na vtx.Dík

Ano. Tohle všechno sedí na VTX. Ale čeho se tvá prosba týká jsem nepochopil
Já používám NGK IFR5L11
Hoj Bando
To Baron
Hoj pane.Tak na doporučení Tapety se na tebe obracím s prosbou.
Našel sem tyto stránky
https://translate.google.cz/translate?hl=cs&sl=en&u=http://tech.bareasschoppers.co
tyto svíčky v tabulce sedí všechny na naše Mazlíky
Prej budeš vědět Dííííííííííík

K&N filtr, Power Commander, laďák, spotřeba loni na Slovensko 5,5l při jízdě 100 km/h. Jinak jezdím za těch 6,5l
To Jaaara: myslím, že spotřeba 6,5l je celkem v klidu. Je to přece pořádnej parník
Já mám 1800F s laďákama a power comandrem. Jezdím převážně ve dvou odhadem za 6,3l. Když jsem to koupil, tak i pod 5,5l, páč jsem měl respekt. Záleží hodně i na stylu jízdy samozřejmě.to Baron: dík...no znalej.. uplně ne ,tak dobrý nejsem,ale spojka,ventily,ložiska,alternátor,karbec atd.. dávám
sám,neskutečně mně to totiš baví,proto ten karbec.V stříkačkách
už jsem ztracenej.

Konečně někdo znalej
Výborně Daevi! Taky máš rád Bareass stránky?
Sem-tam střelba je u 1800 normální. Nemůžou za to ani svíčky, ani ventily.
Mám na 1800 DesmogMod a je klid.
Poslední megastřelbu jsem si způsobil sám, když jsem si přeprogramoval PowerCommandera 5 po připojení sensoru snímání rychlosti

Já jsem trubka,zapomínám no
http://tech.bareasschoppers.com/engine/vtx-1300-desmog/
občasné střelení při prudkém ubrání plynu je normál.
ale aby to dělalo pokaždé a nedaj bože tarokovalo ,tak to už neé.
A jinak to střílení do výfuku,pokud ho nemáš ještě oddělaný má s 90% na svědomí system Pair valve-tokový eko bordel,ale je i u amerik
vpouštění vzduchu do výfuku pro "lepší" spalování,po určité době 40-60000km přestane těsnit.přisává falešný vzduch a je.-kondenzeje v něm mimo jiné i voda,vypreparovat namontovat zátky a je pokoj.
+- 1,5h práce i s opečením špekáčků
k tomu.
Kategorie: motoristické sporty
Návštěv: 96830
Dnes: 0
Online: 1


Dá se opravit,nebo nové?