Diskuze
Přispívat do diskuze mohou jen přihlášení uživatelé.
to firerescue:minulý týden jsme daly s mojou adršpach,kralupy,znojmo..... no prostě za 3 dny 1000km a je to pořád stejné,samozřejmě že je tam obrovské riziko co se kuví něco dalšího,když s tím jezdím dál
,ale zima bude dlouhá v garáži mám topení a v telce je stejně hovuby,tak budeme montovat,
a na sraz s tím normálně jedu.
To Firerescue
Zkus zavolat
SKZ moto - Tomáš Zpěvák .
Mrkni na net. Měl sem tam mašinu na přední vidle a spokojenost.
Jj přesně, nad 110km/h se motorka jakoby Uklidni, přestane se chvět a jakoby by byla ve svém živlu
Hrabat se v tom sám rozhodne nebudu, troufám si jen na běžný servis. A uprostřed sezony něco takového rozdelavat. Ale bojím se s tím už jezdit dálky. A vzal jsem si volno na sraz, tak nevím jestli pojedu. Aspoň kdybych věděl co to je a jestli se nemůže něco posrat. Ani nevím komu bych to tady dal, v Kroměříži není nikdo osvědčený. Leda Honda Zlín.
Tak tim jedním kotoucem to je, to uz je ověřené,
a je to o stylu jízny a firerescure jak tak vidím tak opravdu jezdíme +- stejně na 4 do 120-130 a pak teprve 5 a hyjé 160-150 protoze opravdu az kolem tech 5000 ot.ta motorka ukazuje co v ní je a vo vo tom to je. Ješte jsem to nikde nehledal a ani nebudu pro mně je to jednoduší rozhodit a stejně jsem chtel ten kardan vytáhnou, proměřit vúle a namazat tisícihrany. Ale jestli to budeš řešit dřív,buď tak hodný a napiš co a jak. 
Ahoj já 40000km a ještě jsem krom kontroli a dolití nic neřešil s kardanem
mám 1300 a dělám dvě přední na jeden zadek a tím jedním kotoučem to nebude mám to zhruba stejně sjeté a to bych řek, že jezdím fest občas a pořád brzdím předkem zadek jen v extrému.Zkontrolujte jestli to máte dost dolité muže tam být málo, kámoš co to servisuje říkal že to do 90000km není co dělat na tomto stroji. Samožřejmě, že se něco muže najit, ale jinak je to držákTo daevi: Taky tak nějak najeto. Tak to asi bude jedna z běžnějších závad, neřeší to někdo na zahraničních fórech? Pokud je to běžnější problém, nevěřím že na youtube už není nějakej návod jak to opravit ;-) doufám, že to nebude balík. Olej v kardanu měním, docela už mám strach jezdit, abych nevyrobil nějaký větší problém. A člověk sem tam letí 180-190km/h a pokud by se tam něco bloklo, ani nechci domyslet.
díky za uvítání;-).Mám dotaz, jak se dají koupit trika s logem VTX?
ahojky Dikin,vítej :
To fitetescue: to samé
na podzim to řeším.
myslím že je to ten kardan na výstupu s převodovky(doufejme že vůle v ložisku)a nebo ložisko na kyvce ale jak říkáš skákal jsem na tom a nic a podle těch průvodních jevů,ty samé jak popisuješ to bude někde v kardanu
kolik máš najeto?já k 50000kmPánové a dámy, přivítejte mezi námi dalšího "člena" Dikinu, který by se chtěl s námi podělit o své zkušenosti a snad i vyrazit na nějaký ten náš sraz.

Taky se připojím s mojim problémkem. Od začátku co mašinu mám slyším zezadu, jako by zadní kolo, nebo kyvná vidlice. Takové skřípání a dělá to jen při odstaveném plynu, při jízdě v záběru (pod plynem) to asi nedělá, teda není nic slyšet. Ale jak odstavím plyn a přejedu nějakou nerovnost, je to dost slyšitelné, poslední dobou se mi zdá, že se to i zhoršuje. Vše jsem kontroloval, šrouby, jestli není něco uvolněné, na motorce jsem skákal a nic. Nebo že by kardan, ty zvuky můžou být podobné jako u ozubení které má vůli a pokud není pod plynem tak rachotí. Ale fakt netuším. Nikdo se s tím nesetkal? VTX 1300C
přední pneu Metzeler 16000km a furt má cca 70% vzorku.
Zadní pneu Metzeler, 15000km a už je na výměnu, vzorek cca 0,5mm.
VTX 1800C
To Daevi
Beru tě za slovo

Jo jo to je ono ,jak za to taháš tak ten zadek letí....
,na 1300 se sjíždí vždycky jedna strana víc,to je důsledek ,že tam kluci šikmoocí daly jenom jeden kotouč.
na takovou váhu. stokilo:za studena chytá a za tepla se nechce?pak už mne jenom napadá..
senzor teploty chladící kapaliny,a nebo pokud je elektronicky řízená klapka ....? asi je to pořád o tom výletu do hluku
napíchnem to na diagnostiku a víme hned.

Ja taky dvě zadní na jednu přední, Bridgistone zadek 5-6tis.předek 12tis. Ale příště dám už metzelerky. Ale je fakt že dost tahám a nešetřím to. Co se týká vrnění - taky mi vrní před každým startem

Metzelerka zadní na plátno 10.500 km....
Na Dunlopce (predek) jsem mel najeto 9000 a leva strana byla totalne sjeta. Ted mam Heidenau ( je to nemecka znacka a na predesle motorce jsem s ni byl spokojeny), Zatim 15000 a v nejsjetejsim miste ( zase leva strana) zbyvaji jeste 3 mm. Odhaduju, ze vydrzi tak 20 000.

Metzeler,najeto na nich cca 10 000km.Zadní už jen cca 1,5mm uprostřed. Přední vypadá o dost líp.Vypadá že vydrží 15tis.
Mám dunlopku přední,nahrkano 7500 a nějak divně se sjíždí

to stokilo:napsal jsem to dobre zadní max 12000 to jsou ty michellinky commander II. ty vydrží nejdýl.jinak bridgestonky 8000 a plátno.avonka 9000-10000.

Kategorie: motoristické sporty
Návštěv: 96830
Dnes: 0
Online: 1

firerescue: zkus Tovačov ,Arnošt Petr,můj osobní servisman,tel 723667010 řekni že kontakt máš ode mě